Vote for Nobody 2012

Finally… a candidate we can all get behind…

40 Comments on "Vote for Nobody 2012"

  1. …..more provocative then the sex = voting video…………

  2. Kevin Kostelnik | Oct 26, 2012 at 2:53 pm |

    Nobody is clearly the most handsome candidate as well.

  3. I disagree with nobody’s position on everything.

  4. I don’t know guys. Isn’t a vote for “Nobody” like giving a vote to Romney???

    • HAL 9000 | Nov 1, 2012 at 2:21 pm |

      I never understood this argument. Why does voting for Nobody support Republican’s as opposed to Democrats? Can you show me the math on this?

      • Because Republicans don’t think at all! At least Dems ask SOME questions. One thing conservatives ALWAYS do is vote together. Liberals think too much and throw their votes at 3rd parties and take away votes from Obama… Kerry… Gore… et al!!! DON’T VOTE FOR NOBODY!!!

        • HAL 9000 | Nov 1, 2012 at 8:27 pm |

          Hm. Still unclear on the math of this equation. Don’t liberals “vote together” just the same as conservatives?

    • All I know is that Obama ain’t my motherfuckin’ president! He an ancient alien.

      • Obama is human. I’m sick of this David Ick stuff being spread around. He’s human.

        • Seriously, brah. Seriously. You need to decalcify your pineal and open them sleeping eyes WIDE. I mean, damn, look at Michelle Obama…she look ashy and dry, just like a reptile. And look at Natasha Malia Ann–the one with the good hair–they some cold blooded bitches.

          • You guys are ignorant. VOTE

          • You da ignant one, Cedric. Talkin all about Karl Rove behind this video and shit. Shoot. You needs to pull that little brain up out cho ass and open dem little bitty eyes of yours. Lead yoself fool. Don’t be a slave to DA MAN.

          • HAL 9000 | Nov 4, 2012 at 6:25 pm |

            Yeah, what Aldous said.

        • HAL 9000 | Nov 2, 2012 at 2:58 pm |

          It’s actually David Icke, and I wouldn’t brush him off so quickly. Sure, maybe he paints with broad strokes… but a lot of what he says has been true over the years. In fact, most of it. Doesn’t take much research to figure that out. But I get the impression you are not much of the “research type” are you? I imagine you sitting in front of your television… repeating the messages they tell you to repeat. Pretty much like what you’ve done on this thread. Best of luck to you on that.

  5. Is Karl Rove behind this video??!! I wonder…

    • Pardon me, kind sir…the question you should be wondering is…why WOULDN’T he be? Shit, everybody up in here know he part of the Fourth World, just like Darwin, McKenna (that willful idiot and his trifling theories) Jung and Time Magazine. Shoot.

      • wtf r u talking about kind sir? R u a creationist or something??

        • Nah brah… this some Fourth World conspiracy shit going on. You gotta connect the dots. Dec 21st 2012, Terence McKenna, New Age, Darwin… they all connect man. It’s all about brainwashing. Just like this election brah. Pay attention. Wake up. Don’t be a sh sh sh sheeeep!!!

          • You say that as if being a sheep is a bad thing.

          • Yeah brah. Unless you like being mindlessly lead by Nazi Aliens, then that’s cool. To each is own. Just keepin it real.

          • HAL 9000 | Nov 2, 2012 at 2:53 pm |

            AldousH… you make some valid points, but it’s sort of hard to follow your ramblings.

    • HAL 9000 | Nov 4, 2012 at 6:22 pm |

      What evidence do you have to support this? Do you always go around saying things that you’ve never actually researched?

  6. But guys…come on…if we vote for nobody, who’s gonne be our leader? I mean, seriously brahs, Seriously.

Comments are closed.